skönt??

Var till jobbet igår kändes ganska bra faktiskt....fick då gå intro dom dagar jag själ ville :) super skönt!!!
Fanny sprang runt och charmade alla som vanligt 'hihi' Åsa hade sin hund med sig(det var ingen liten sak) det första fanny gorde när hon såg vovsingen var att gå fram till den och ge den en stor puss på nosen haha hon är för jävla go.
Efter jobbet tog vi en promenad till mormor (fannys ) på eftermiddagen när vi var hemma igen vart jag skit seg så jag satte busungen framför en film(emil i lönneberga haha passar henne dom är lika fulla med hyss) själv kröp jag ner i sängen en stund :)

I dag ska jag ,millis,kanske Lina och Fanny åka till min far eller offa (morfar) som  Fanny säger.
Var ju ett tag sen vi var där nu.

nej nu måste jag få saker gorda kan ju inte sitta här om jag ska hinna allt innan bussen går hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0