samanfattning :D

I torsdags var vi ju till min far ; det var mycket trevligt tror han vart glad att vi kom oxå :D ska försöka åka lite oftare...jag vet jag är dålig på att besöka honom....
I går var det fullt upp jag och maddis bakade pepparkakor med Fanny och Emma, var mycket skojigt :D Slank väl ner bra mycket deg i magen på oss allihop...även markus(älsklingens bror) och mathias var å nallade av degen.
Maddis råkade bränna några kakor haha ............... så kan det gå ;P
på kvällen kikade jag mathias och markus på en riktigt sjuk film fy fan den gjorde mig bara förbannad!!!!

På kvällen tog jag tempen på skitungen hon hade 39 i feber plus massa hosta fan va drygt vill ju inte att hon smittar mig eftersom jag ska jobba nu i veckan som kommer.
Sen är det inge kul för henne att vara sjuk tycker så synd om stumpan när hon hostar :( var ju inte längesen vi var sjuka....
I dag känner jag mig hängig...frussen ja man är ju inte på topp vill helst ligga i sängen under mitt täcke men det går ju inte när jag är själv med min skrutt:
Mathias jobbar delade turer både i dag och i morgon.

Fan igår spårade det ur....men nu jävlar ska det bli bättre!! :D


nu ska jag cyckla bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0