otur!!

Ja det har man ju jämt 'suck' har blivit ett störande moment angående älsklingens födelsedags present :( kan ej avslöja vad det handlar om för han kanske får för sig att kasta ett öga på min blogg haha(inte för att jag tror det men vem vet)
Den här jävla vikariepoolen är helt värdelös man vet ju aldrig när man får jobb plus att det fan inte är rättvist utfördelat...blä på hela eländet!!!

Sen så damp det ner en elräkning på 1600 jävla kr fy fan jag fattar inte att vi kan ha så mycket ...mamma bor större plus att hon hat tre datorer och en tvättmaskin som typ går på högvarv jämt, och hennes el ligger på hälften mot vad vi har.
Vi har ringt men dom säger bara att det stämmer, å själv fattar man ju ingenting.
Men jävligt konstigt är det!!!!!
I morgon kommer Lina (syrrans killes flicka) hit och ska sova :) blir jätte skoj för fanny kan jag tro!!
Nu kom det en stank förbiglidandes tror min lilla madame har gjort en stinkbomb haha :P jaja lär stoppa henne i badet å sätta på henne ren blöja.

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0