NU!!

Jag har bestämt mig!! måste kolla upp det hela orkar INTE ha det så här :(

I går gick jag fanny och älskling på resturang, var jätte mysigt :)
Maten var över all förväntan!! Det var skit gott..jag tog pasta i nån krämig sås med lax 'mums' och Mathist tog hamburgare (som alltid nästan haha) Var länge sen vi var så nöjda med maten :)
PÅ kvällen fick älsklingen sin present (ja vet han fyller inte förräns på måndag) men vi firade ju lite igår!!
Han vart jätte glad så skönt att han fick nått han gillade...kanske ska tala om vad han fick :P........ En mobiltelefon...... :D
Nu har jag skickat ut Mathias och Fanny för jag håller på med smörgåstårtan som vi ska bjuda på i morgon, blir ju lite kalas :)
Hoppas Helena med familj kommer fast jag förstår om dom inte gör det...kan ju bli drygt med massa folk nu när den lilla är så färsk!! Vi får se vilka som dyker upp.
Till helgen blir det lite party var tre månader sen mathias var ut(två för mig) Fanny blir väl å sova hos farmor.
Nej nu måste jag återgå till smörgåstårtan :D

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0