hihi kallt!!

Har nyss kommit in jag och fanny har varit ute i kylan *brrr* det var jätte många barn i parken :) kul för Fanny...ett gäng tjejer slogs nästan om vem som skulle  gunga eller åka kana med min plutt haha :P
Nu ska jag göra lite lunch.
Fy fan jag är så trött på denna trånga lägenhet jag VILL ha en trea nu fort!!!!

Tänkte städa lite oxå.....blä vad tråkigt men jag måste!!

Inte ringde jag i dag :( vart feg...... men jag ska jag måste ju...

på eftermiddan tänkte jag och Fanny traska till rusta måste kolla en sak :)
Nej nu lunch som sagt haha :P

På fredag blir det fest!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Feg? Du..?! Det kan jag aldrig tänka mig ;P



Hoppas att ni hittade det ni skulle kolla efter... =)

2008-11-26 @ 09:46:26
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0