GRATTIS ÄLSKLING!!

I dag fyller Mathias år så jag och Fanny skyndade oss ner på bolaget för å innhandla lite sprit och whisky innan han slutade jobbet.
Det var svin kallt ute i dag fy fan!!
När vi kom hem skyndade jag mig att slå in alkohålen :) sen fixade jag klart det sista tills gästerna skulle komma.
Det har varit fullrulle hela dagen med både mathias och min familj...mycket trevligt :)
Fanny fick träffa sin minkusin för första gången i dag, det gick jätte bra, hon var så nyfiken på vad den lilla plutten var för nått och hon var jätte försiktig.
Hon klappade så fint :)
När kvällen kom var hon jätte trött har ju stojat med alla och haft jätte kul med kusin emma och Lina.

Det är så jobbigt med fanny och maten hon äter typ ingenting och vikten har nu stått still i flera månader :( ska ju till bvc  nästa vecka och jag orkar inte med deras gnäll!!

Ringde idag men får återkomma i morgon.....

Nu blir det myspys med födelsedagsbarnet ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0