studenten!!!

Jaha då har skitungen tagit studenten :) fattar inte att du blivit så stor syster min..........
Dagen har varit jätte bra,först va vi upp till skolan å kolla när hon sprang ut.....min söta syster sprang runt å grät så självklart började en annan tjuta, jag har blivit så jävla känslig sen fanny kom gråter för minsta lilla ;P
hon va så fin, min syster ÄLSKAR DIG!!!
efter vi grattat kramats å hängt saker runt hennes hals for vi vidare ner på stan för att invänta studenterna, men dom kom aldrig så vi bestämde oss för att åka hem å fixa till allt tills hon kom.
När vi är på väg till bilen möter vi massa studenter det visar sig att dom har bytt ställe....... det är inte på torget längre ha ha kul om nån kunde upplyst oss om det då :P
Hemma hos millis passa min far å fanny på å sova en stund men dom hann nog bara stänga ögonlocken för sen kom petra så vi skyndade oss upp till sara ( det va där vi skulle äta) för å ta emot henne.
När hon kom gapa hon för fullt å sjöng å så där( som då alla studenter gör he he ) sen bröt hon ihop totalt( av lycka)
hon grät å grät å grät..... hon ville inte öppna presenter för då började hon bara gråta hon va så glad att vi alla va där och över allt hon fick.
Jag hoppas att du haft en bra dag petra och att vi alla älskar dig....hoppas du har kul ikväll oxå, å inte blir allt för full *asg*
själv ska jag bara ta det lugnt å mysa!!
älsklingen jobbar kväll så han kommer hem vid nio :( vill va hos han nu.....
Plus att han jobbar delade turer hela helgen, inge kul tycker jag :(

nu ska jag städa undan allt min lilla prinsessa släpat fram :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0