städat å klart :)

Fy fan vad jag har städat i dag har slitit många timmar nuplus att det  nästan tog hela dagen innan jag fick ork att ta tag i det  å för den delen, hade ju ingen större lust!!
Men nu är det gjort, jag torkade även fönstrena i både sovrummet och köket ............ det har jag aldrig gjort i den här lägenheten ha ha och jag har ändå bott här snart tre år :P
Tänkte slänga i hop en mostallrik med korv  för att sedan klämma i mig lite chips å choklad ska bli smaskens.
Nu kommer älskling upp( han har lagt fanny)  för att säga att han glömde köpa mos gggrrr.... på han.......nu måste han iväg igen då.........ÅÅÅ jag som är så jädrans hungrig har ju inte ätit på hela dagen men men det är som det är.....
Nu sover då pluttan skönt tycker jag, man måste få va ifred en stund!!!
Neee nu måste jag ta tag i disken kan ju inte sitta här hela tiden he he ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0