sötast <3


I dag jobbar älsklingen så jag passade på att städa......skit tråkigt men så jävla skönt nu när det är klart :D
Mathias kom hem på lunchen med en blomma till mig, han är så jävla underbar och tidigare på förmidagen skickade han ett jätte gulligt sms.......det är sånt som värmer i hjärtat!! älskar han så jävla mycket!!
sitter nu här och försöker komma på vad fan man ska laga för mat men jag har verkligen idé torka.
Nu jävlar ska jag inte äta nå gott under veckorna å  endast en dag på helgen för nu ska fan kilona bort har fått nog av mig själv nu!!!
självklart lär jag röra på mig oxå!!
nu fan är det nått som stinker misstänker starkt att det är Fannys blöja som behöver bytas ha ha ;P



ska även slänga mig i duschen känner mig jävligt ofräsh *eller hur det nu stavas* efter städningen........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0