shit vad stressad jag känner mig...

I dag har jag fanny och christoffer lullat runt på stan, syster tar ju studenten på fredag så idag var det mösspåtagningen.
Tänk va stor hon blivit lilla Petra, minns när hon tultade omkring i blöjor och nu är hon helt plötsigt 20 bast.
Ja det där med tiden är nått jag inte riktigt förstår mig på...... hahahaha ;P
Ja nu sover skrutten så jag ska strax börja med den sista delen till tårtbottnen, sen i morgon ska jag följa med min far å handla till petras smörgåstårta känns inte som jag har tid riktigt men vad gör man, ska ju själv göra fannys tårta i morgon å fixa fika,  blåsa ballonger, dammsuga tvätta, Mathias slutar två i morgon så då får man i allafall lite hjälp.
Sen på onsdag då är det fullt upp hela dagen för då är det ju kalas  :) fattar inte att min lilla skrutt fyller ett år,tänk va stor hon blivit vad mycket hon har utvecklats på denna korta  tid å alla saker hon lärt sig :)
på torsdag vet jag inte om det kommer mer folk för å fira fanny vi får väl se är ju meningen att älskling ska tappetsera åt sin mor men jag tycker fan att han ska va hemma om det kommer folk fanny fyller bara ett en gång........på kvällen när fanny sover ska jag till mina systrar å hjälpa till (eller det blir väl jag som gör den å dom ser på) å  fixa den smarriga smörgåstårtan............. sen på fredag är det då studenten tänkte först vara med å dricka men älskling jobbar delad tur hela helgen, och jag orkar verkligen inte va själv med fanny när jag är bakis för jag blir så JÄVLA dålig........

ne dags å sätta lite fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0