så trött.......

I dag har det vartit nått hela tiden, i morse var jag å min far ute  och handla till petras studentårta sen när jag kom hem har jag fixat med tårtor, fika, tvätt, blåst balonger så jag fan vart blå i fejan samtidigt har man ju ett litet yrväder runt fossingarna ha ha hon är både högt och lågt hittar på bus hela tiden .
Nu är klockan åtta på kvällen och jag har inte ätit nått på hela dagen har liksom inte funnits tid till det..........
Strax ska jag bleka  håret eller utväxten snarare sen ska jag vispa vaniljvisp till jordgubbarna, dammsuga måste jag oxå hinna med så klart........när jag är klar med allt ( om jag nångång blir det kommer ju på någott nytt som ska göras hela tiden *suck* ) då ska jag försöka få i mig lite käk det blir köttbullar på burk och sanbbmakaroner *längtar*.
Kom ju på i dag att jag ska ju köpa blommbukett från hela familjen( till petras student) på torsdag å champagne så klart.
älskling ska till sin mor och tapetsera på torsdag men han får fan pallra sig hem till fyra om jag ska hinna göra två smörgåstårtor.............
Ja just ja mathias hade ju 10 dagar att ta ut nu i sommar men i dag sa chefen att det bara var två.......... jag menar har hon sagt en sak får hon väl för fan stå för det eller!!!!!!!!
neeee nu måste jag gö nått puss på er :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0