öööööööö.....

SHIT va seg jag va i dag man är ju så jädrans trött fanny vaknade typ före sex å vägrade somna om.
Nu är klockan elva så det är väl dags å försöka få nått i magen, men jag tycker det är så jävla svårt att äta på morgonen allt bara växer i käften .
I dag var det grått å trist ute man får ju ingen ennergi när det är så, man blir bara trött å orkar ingenting!!
Skulle ju behövts städas men som sagt jag orkar fan inte.
Funderar på om man skulle käka taccos när älskling slutar jobbet var jävligt länge sen nu,man är ju så JÄVLA trött på denna mathistoria varje dag *suck*  tänk om nån kunde laga mat åt mig så man slapp tänka på skiten.

Ne frukost va det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0