nu har moa åkt hem.....

sitter här och har så jädrans tråkigt å man mår ju fortfarande piss av den här jädrans förkylningen!!
fanny sitter på golvet å roar sig själv hon leker med sina skor :D
Pappa, petra och Isa va nyss här, dom hämtade Moa.....så jädrans skoj å se Isa har ju inte träffat henne sen fanny typ va 6.5 månader.....hon e ju mitt i tonnåren (13 år) så hon har väl bara tid med sig själv ha ha ;D
Var ju meningen att dom skulle komma vid fyra men dom va här redan  tjugo över två men så är det jämt med min far ha ha säger man en tid dyker han upp flera timmar före ;P
Mathias är hos sin mor å far och målar så han ser man ju inte än på ett tag................men jag börjar bli van......
Lillbruden e ju oxå krasslig fortfarand men det märks mest på kvällen......
Tänkte sysselsätta mig med nått så tråkigt som å diska men upptäckte att det inte fanns nå diskmedel så jag slapp ha ha......så nu kan då inte älsklingen klaga på att jag inte gjort det, för jag kunde ju inte ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0