Midsommar....

Jaha i dag var det midsommar då vädret passar ju utmärkt till den tradionella midsommaren, grådassigt haha.
Blir väl å åka till svärföräldrarna för vi visste ju inte va vi skulle hitta på....allt hade varit mycket enklare om man haft bil för då kunde man ju åkt vart som helst :P
Tänkte ju först om vi skulle festa men den här stan blir ju stendöd på midsommar allt är ju stänkt och alla drar ju härifrån.....ska snart gå ut en liten stund tänkte försöka hitta blommor å knyta Fannys första blomsterkrans :D måste bara vänta tills det slutar regna............
i morgon blir det lugnt med mys pys sen på söndag fyller syrran tjugo så man lär väl dit å fira na :D och på måndag morgon vid 8 ska jag se efter Lina syrrans pojkväns lilltös..... å på tisdag åker jag till rättvik och hälsar på pappa sen följer syster Moa med hem å sover kvar hos oss.
Nu är det typ bara två veckor kvar sen har älskling semester jippi :D
Å en annan lär väl snart börja jobba lite smått ser jag INTE fram emot ha ha så skönt å va hemma å njuta av min goa lilla Fanny!! VIsst kan det va skönt å komma ut å jobba lite oxå men man har ju blivit lite hemmatam ha ha...
Ne nu ska jag sminka mig så man blir människa...


GLAD MIDSOMMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0