krasslig....

i dag mår man inte så bra har ont i huvudet å halsen pluss att jag är så jävla trött.
Fanny vaknade hela tiden i natt hon fick sån panik å bara skrek, hon fick inge luft eftersom hon är så snorig.
Min underbara älskling gick iallafall upp med henne i morse (så nu har jag fått legat två morgonar på kort tid det är jag ju inte bortskämd med ha ha )så jag fick vila.
Mathias börjar ju fyra till nio så jag blir ju själv med henne på kvällen........tänker vara inne hela dagen å hoppas på att man är bättre till i morgon, för då ska ju jag och fanny åka till rättvik för att hälsa på morfar och Moa.
sen så följer ju Moa med oss hem för hon ska sova hos oss :)
ne nu måste jag slå av datorn för det är kolsvart ute så snart blir det nog oväder å jag som hatar åska............

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0