jaha tisdag i dag då da........

Tror mitt problem löser sig fast inte helt som jag vill men hon är ju omöjlig kan inte bjuda till det minsta!!
I dag har jag varit på stan å letat efter en klänning, men jag hann inte titta så länge :( jag känner ju mig så kissnödig hela tiden å fast jag går på toa kommer det typ inget skitjobbigt.......kan ju inte gå nånstans utan att det trycker på :(
jag vet att nått är fel men jag vill inte kolla mig, hatar läkare :( å så är jag livrädd att det skulle va nått alvarligt!!
Gjorde pizza nyss men den vart bränd FAN va sur jag vart!!
ska snart hoppa isäng (min bror sover här i natt oxå)
funderar å hälsa på min far på tisdag jag åker heldre då än när alla är där för det blir så jävla stimmigt !!

pöss på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0