jag me min lilla älsklingsbrud<3



I dag har vi först varit på stan sen for vi vidare till citygross med svärföräldrarna mina, Handla för nästan en femhundring men ändå tyckte jag att det knappt vart nå varor.....
ska snart kasta skitungen i säng :) för jag å älskling ska mysa med lite ost och kex.
Nu är det bara en vecka kvar sen har mathias semester fan va skönt!!!
Måste väl som sagt själv börja jobba snart men det orkar jag inte tänka på nu ha ha!!
Fan i natt vart det inte mycket sömn....vi såg på film till halvtre nästan sen la vi oss, en timme senare vaknar Fanny, hon vägrar somna om jag försökte med välling men inget hjälpte *suck* hon bara skrek och skrek!!!
När klockan närmar sig sex på morgon sluter hon äntligen sina små blå ögon, sen sov hon till halv tio.
Jag hoppas att hon sover bättre i dag!!

nu ska jag försöka få lite kväller........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0