fredag...

vet inte vad denna dag har å bjuda på än....
tänkte försöka få ner min bror så han kan hämta sin cyckel, å självklart hjälpa mig med ett par grejer!
mathias jobbar till fyra,jobbigt åt han i den här värmen då han svettas så mycket,har i alla fall ringt läkaren nu så får vi se om dom kan hjälpa han med svettningen, tycker ju så synd om han.
Jag menar han kan ju börja svettas fast det är tio minusgrader å svetten bara forsar å finns det hjälp så han slipper det då ska man väl verkligen använda sig av den eller??
Min lilla brud har varit så gnällig ett par dagar tror det är värmen.... blir ju som en bastu i våran lägenhet, skitdrygt kan jag lova....... har i allafall bestämt mig att nästa sommar  SKA  vi bo nån annanstans!! står inte ut med en tvåa längre!!
ÅÅÅ jag har sån panik mina föräldradagar är slut å jag vill ju inte ta alla mathias dagar men jag vill verkligen va hemma med fanny ett tag till ,tycker det är helt jävla sjukt att man inte kan få vara hemma med sitt lilla barn som inte ens kan prata än, vill inte ha henne på dagis än!!! det är mitt jobb å uppfostra MItt barn inte nån annans!!
men i dag är det ju en klassfråga om  vilka  som kan va hemma det är ju bara dom som har mycket pengar som kan göra det valet; jag blir så jävla förbannad jag menar barnen väljer ju inte var dom ska växa upp....bara för att vi inte har så mycket pengar så kan jag inte va med min lill fanny å se henne utväcklas under dom första åren i sitt liv AAAGHG va trött jag blir....
Jag vet att det finns nå bidrag så man kan vara hemma men det finns inte i alla kommuner å jag tror inte det finns i våran,men det där jävla bidraget är bara på 3000 kr DET ÄR FAN ETT HÅN då kan ju fortfarande bara dom me pengar va hemma med sina barn.... för 3000 hur långt kommer man på det??
Jag har inget emot dagis, bara just nu, det är jätte bra att det finns ett så toppen ställe där barnen kan vara medans man jobbar..... men jag tycker det ska vara upp till alla föräldrarar att bestämma när barnet ska få börja på dagis!!!
I dag har nästan allt blivit en klassfråga det är för jävligt helt enkelt!!
ne nu måst ta hand om min gnälliga lilla gaphals...


har varit ute i solen typ hela dagen går ju inte å vara i våran lägenhet,det är som en bastu å det står helt still så jävla jobbigt!!! Tycker så himmla synd om min lilla dam :(
När älskling kom hem från jobbet kämpade vi oss ner på stan, för å inhandla  lite mat.... vart sallad man e ju inte sugen på nått i den här värmen...... i allafall så när vi va på stan sprang mathias i väg å skulle lämna in en film som vi hyrt, å när han kom gående tillbaks emot oss sa fanny  PAPPA fan va stolt jag är..... jag har längtat efter dom magiska orden MAMMA å PAPPA :D så nu är det bara mamma kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0