fredag

Jaha i dag har man varit på stan å kutat, fick ju pengar idag så då måste man ju schoppa lite :P
Hittade skitsnygga skor till min lilla brud, köppte även lite nya blommor till uteplatsen....
När vi var på stan såg jag att kalle baah ska spela på etage i juli fan va grymt dom är ju asbra.....får se om jag ska dit är ju jävligt sugen.
Har nyss färgat håret mörkt, vart så drygt att hålla på och bleka det hela tiden så fort det vart mörk utväxt, det sliter ju som fan på håret visst jag trivdes skit bra som blond men jag vill ju inte bränna av allt hår!!
Och jag vart faktiskt mer nöjd än vad jag först trott som mörkhårig igen då......
Ser att klockan redan är elva på kvällen så snart är det sova som gäller.
Så jävla skönt för Fanny har sovit hela kvällen var längsen hon gjorde det.

nu ska jag krama min älskling ;P för han är det underbaraste som finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0