fortfarande sjuk :(

Jag bestämde mig för å vara inne i dag och vila så man blir frisk nån jävla gång, inge kul det här *suck*.
satt å kolla på på bilddagboken på bilder som en tjej där lagt ut, hon hade varit så duktig å lagat massa god mat åt sin söta pojk........hon fick mig inspirerad så nu har jag oxå lagat massor av mat till Fanny det vart dillkött och ris, spagetti med köttfärssås, kyckling å pasta,och fisk me potatis så nu ska nog skruttan klara sig ett tag :D
Tänkte försöka få me Millis på stan nån dag så man kan shoppa å äta nå gott kanske men får se om hon har tid med mig eller inte ha ha......
Fick sms av en polare i dag hon får komma hem från behandlingen i dag...... å jag hoppas gumman att ni fixar det här nu så du får hem din lilla pojk nångång......du måste komma ihåg att han är viktigaste jag sänder all mina tankar till dig gumman<3 SAKNAR DIG......
Jag måste komma ihåg att fixa ny brandvarnare....min största fasa är ju att det ska börja brinna........å häromdagen skulle min älskling koka en napp som han glömde bort så han gick å la sig efeter en stund kände jag nån lukt så vi gick upp det visade sig att hela lägenheten va rökfylld å så luktade det verkligen skunk det var nappen som var totalt sönderbränd, det kunde slutat riktigt illa vågar knappt tänka på det!! Iallafall kom jag å tänka på att larmet aldrig gick i gång bytte ju batterier nyss så det måste va något fel på det.... SÅ DET VIKTIGASTE JUST NU ÄR NY BRANDVARNARE!!!

ne nu ska jag gö nått vettigt ha ah ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0