FAAAAN!!!!!!!!

jag blir så jävla trött på att man alltid ska va snäll å ställa upp på alla...............det är sällan man får nått tillbaka!!!
varför ska hon va som hon är??? å ja jag vet att hon själv inte inser det men jag blir så jävla trött på allt.
självklart så vet jag men det ska väl inte bara va på deras villkor eller???
AAAAAGGGGGHHHHH....... *suck* å hur jag än kommer göra så blir det fel.....
ne nu orkar jag inte tänka på skiten nå mer det hinner jag sen.
Nu ska jag natta min lilla sessa sen ska jag få mathias att göra sina sysslor......längtar tills han är klar ;D
Ska även svulla i mig lite chips he he å du maddis dom va supergoda ;P
älskar min mathias utan han skulle jag aldrig orka!! finns ingen som fått mig å må så bra som han!!!!!  Han å fanny e det underbaraste som finns det är dom jag lever för <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0