AAAAAAAaaaaaaaaaggghhhh.........

Känns som om lufen gått ur mig totalt, klockan är fyra och jag sitter fortfarande i trosor,linne å rufsigt hår!!
Bara tre dagar kvar tills Fanny fyller ett och det är så mycket jag ska hinna med innan; vet fan inte var jag ska börja.
Jag ska hinna storstäda( och det är ju inte så lätt när man har en liten busunge runt fötterna) jag har ju ingen nytta av Mathias heller för han jobbar både måndag,tisdag och onsdag då (Fanny fyller)och så ska jag hinna tvätta,handla födelsedagskort,fixa sista sakerna till tårtan och fika så klart och på tisdag kväll måste jag  göra tårtan(har inte gjort klart tårtbotten så det måste jag oxå,men kan inte det just nu eftersom sockret tog slut i går och jag orkar verkligen inte gå och handla...........BLÄÄÄÄ känner inte för att göra nånting vill bara dra nått gammalt över mig!!!!
Sen på fredag tar syster petra studenten så då blir det fullrulle hela dagen.
det är ju som sagt mycket nu i juni: morsan fyller mina systrar isa och petra fyller, fanny fyller....... petra tar studenten plus att jag har några polare som fyller år  går ju åt en del pengar !!
Vi har ju så stor släkt både jag å mathias, tillsammans har vi elva syskon det är Helena(hon har sambo en flicka som heter Emma och en lite på väg) sen är det Madeleine, Nathalie,Micke,Markus,Camilla(hon har kille som har en liten flicka) ,Isa,Moa, Petra (har pojkvän),Robin och Niklas plus mina föräldrar och hans föräldrar det blir många födelsedagar  kan jag lova...............
Nu måste jag nog ge Fanny lite mat hon börjar nog bli hungrig.
Fick sova ända till tolv i dag det har jag nog inte gjort på ett år, det var så jävla skönt!!!
Tror Mathias bara gått upp med fanny på morgonen några få gånger, men nu har jag sagt att när han är ledig typ på helgen så får vi sova en varsin dag tycker det är lite mer rättvist, för varför ska bara han få sova??

är lite lack på min älskling just nu men jag älskar han ändå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0