åååååååå så drygt!!!!!!!!!

Fan ja börjar känna mig  dålig, har ont i halsen är  förkyld å fryser som fan.......plus att man är trött som ja vet inte vad.
Fanny har ju varit så jädrans krånglig nu några nätter ( hon e oxå jätte snuvig) å mathias tycker visst det är viktigare å hjälpa andra än sin egen familj....... va fan jag trodde det va Fanny å jag som kom i första hand eller??? hade ju faktiskt varit skönt om han varit hemma nu så man fått vila lite  men men det är som det är.
Syster petra fyller ju 20 i dag så GRATTIS älskade syster :D vi var dit på förmiddagen med presenter  ja och fika så klart, men det vart en snabbis bara för jag orkar ju inte nu när man är dålig.
ska plocka fram mat strax för det blir ju å äta själv i dag..................... eftersom älskling är på annat håll..........


  shit va jag fryser.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0