Rensat...

Det är vad vi roat oss med i dag, e ju så jävla tråkigt väder (var fan är sommaren)
Vi fick för oss att rensa på vinden så älskling bar in allt å jag gick igenom det......mycket minnen flödade förbi när man hitta gammla dagböcker å allt skit man samlat på sig haha
Hittade även mitt smyckeskrin som jag letat efter länge......har till och med trott att det kommit bort :P
Fanny va jätte snäll tog ju många timmar det där.......på slutet vart hon lite kinkig men då satte jag henne i ett bad.
Så jävla trött som jag är idag har jag inte varit sen Fanny va typ två månader kan, håller på och somnar hela tiden kan knappt hålla mina tunga ögonlock uppe......
Tänkte först lägga in lite bilder men jag orkar inte så det får bli i morgon.
Ja just ja tog ju prov i dag....(fast det vet ni ju) men i allafall den här gången var värdena för höga så nu vart det å äta mindre medicin sen så ska ja dit om en vecka igen *SUCK*
nee nu måste ja fan krypa i säng orkar inge mer nu...

god natt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0