Yes!!!

Jaaaaaa fick nyss posten, och det visade sig att älsklingens julklapp var med :) började bli lite nervig med tanke på att det är jul i morgon!!
Håller på med massa smarrig julmat, potatisgratängen vart nyss klar även ägghalvorna har jag gjort klart.
Sitter nu och väntar på att älsklingen ska komma hem med potatis........För då kan jag göra janssonsfrestelse och efter det blir det en omelett med svamp och räkstuvning.
På förmiddagen körde min far mig till christoffer, jag hade  slängt ihop en korg med lite mat och godis som han får som julklapp :) Tycker så synd om honom...han ska sitta själv på julafton :( men jag har då varit dit och satt upp gardiner plus att jag hade lite myspys som ljus,dukar en liten julblomma och en jullampa med mig dit :) så nu är det då mycket mysigare än innan!! Det börjar likna ett hem nu. Nej nu måste jag ge min underbara söta lilla gullunge mat<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0