tjohaderittan :)

Jaha två dagar kvar till julafton och jag har ingen julkänsla för fem öre!!!!!
Jag har gjort allt jag kan komma på för att känna julstämmningen........... men inget funkar den har väl försvunnit med åldern haha ;P
Försöker då göra allt så fanny ska få den där magiska känslan :)
I dag ska jag hem till christoffer och sätta upp gardiner, han behöver en kvinnas hand i lägenheten!!
 Har även lite småpynt med  haha.
Min mor och mina bröder kommer hit runt ett tiden :)
PÅ eftermiddagen blir det en sväng till syrran så Lina får föra över lite vattkoppssmitta till skitungen.
Kan upplysa om att hon sitter  och kollar på mora träsk nu...ovanligt va?? haha NEJ inte det minsta ;D
I morgon ska jag göra massa julmat, så man har till julaftonskväll när vi kommer hem, plus att vi bjudit hit Madde,Helena,emme,nellie och anders på juldagen.
Blir god mat och lite julkappsöppning för ungarna.....
Nu ska jag slänga mig i duschen

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jo det fick jag också, precis som dig :( Riktigt jobbigt. Jo jag blir nog med på nyår vad jag vet än så länge. Har ju direkt inte nåt planerat om jag säger så... Kram

2008-12-22 @ 15:31:29
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0