*SUCK*

Fanny är sjuk igen...elller hon har väl varit halv dålig i fem veckor men nu har febern stigit till 39 grader :( plus att hon hostar så hon spyr.
Både jag och mathias jobbar ju i morgon känns inte så bra att vara borta från henne när hon är dålig, men vi måste för annars har vi inte råd med räknigarna nästa månad:( farmor kommer hit....

fan allt känns så stressigt ljust nu..med jobb sjuk unge, julklappar, julmat, ja det är mycket ljust nu men det lugnar väl ner sig efter jul :)
I går var vi hem till Helena emma och Nellie, maddis kom oxå dit.
Vi knatade ut och åkte pulka, fanny och emma hade så jädrans skoj :)

Sitter för stunden och väntar på ett samtal från läkaren..tog prov i morse(gick så där 'bara' tre stick.) hoppas det är lika bra som sist för då behöver jag inte dit på en månad.


Nu ska jag beställ julklapp åt min älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0