slut :P

Jaha då var julafton slut da :) Dagen har varit jätte mysig och trevlig!!
Först var vi hem till mina svärföräldrar och åt mat sen på eftermiddagen åkte älsklingen till jobbet och ja å fanny for hem till min mor.
Där fick Fanny träffa tomten som hon inte var det minsta rädd för  :) han fick till och med en kram innan han skulle vidare ;D
Lina kom oxå en stund det tyckte Fanny var jätte kul.
Hon har haft så roligt i dag med massa skojiga klappar och mycket skratt å bus <3
älsklingens julklapp han fick av mig vart en besvikelse :( jag hade skickat efter ett par jeans som gick sönder och jätte fina whisky glas som det var sprickor i :( även en t-shirt som var för stor fick han haha bara och skicka tillbaks allt och få det fixat!! Själv fick jag en parfym och en jättefin lila  mobil av honom :) han är bäst och jag älskar han så jävla mycket<3
Tänkta ju att Fanny skulle få resten av sina julklappar på kvällen när vi kommit hem men hon var så himmla trött så hon fick lägga sig :) hon får dom i morgon istället :)

Fick höra en så jävla tråkig jobbig sak idag är för jävligt att nått ska hända :( tänker på er<3
Fick även en annan sak bekräftad...fast det anade vi redan ;P känns lite konstigt men inget mer med det man är den man är och alla har rätt att vara sig själv!!!
Nu ska jag mysa med min underbara älskling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0