sammanfattning :P

I måndags bar det av till borlänge för julklapps innköp........hittade typ ingenting men lyckandes ändå bränna en tusing!! Hmm konstigt det där haha.
Svarfar var chafför och barnvakt.
Sen på tisdag jobbade jag dag och när jag kom hem åkte älskling till jobbet, jag var så jävla trött när jag kom hem (kan inte sova på nätterna...somnade närmare halvfem och klev upp halv sex) så jävla jobbigt när jag inte kan sova!!
Fattar inte vad som är fel??
Jag och lillstumpan tog en promenad till Millis, så kul nu när dom flyttat ner på stan :D

I går vart det masipanbak :D så mysigt, det var jag och fanny mina bröder och Millis å Lina.
Fanny verkligen älskar Lina hon blir så glad när dom träffas, dom pussas och kramas hela tiden<3

Har ju setat och pusslat med min tillgänglighet (hur jag kan jobba) så det ska passa med älsklingens schema och hur vi ska lägga upp det över jul...och typ när jag är klar fick älsklingen nytt schema *suck* Visserligen är det bra att han får fortsätta på schema !! Men nu var det ingenting som passade med hur jag lagt mitt och hur vi planerat över jul :(
Var ju bara att börja om...så nu har jag fått det någorlunda :)

Nu ska jag rulla köttbullar så vi har till jul :D Ska ju bort på julafton men jag vill då ha egen mat hemma oxå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0