så jävla..

mätt!! det är vad jag är... har nyss ätit fläskfile, svamp sås och hasselbackspotatis (och ärtor som jag är besatt av) :) skit gott men fan man känner sig som en ballong haha
Vi är lediga båda två i helgen så det blir att ta det lugnt å bara mysa :)
Fanny kollar på barnprogrammen ljust nu, skönt det för annars går moraträsk från hon vaknar tills hon lägger sig.
Hon kommer med dosan och säger zoo(som en av låtarna dom sjunger heter) hon har även lärt sig att starta om filmen när den är slut haha hon är så go dansar och sjunger hela tiden :P
Var ner på stan en vända skulle kolla hårfärg och nå snyggt man kan ha på sig till nyår....färg hitta jag men inga kläder :( får kolla nån dag nu i mellandagarna!!
I morgon har vi bokat in en tid med lilla Lina för hon ha vattkoppor så vi tänkta att hon skulle smitta Fanny....är ju bättre att ha det ju mindre man är för besvären växer med åldern!!
Få se om hon är motaglig inte alla barn som är det.
nej nu ska jag mysa med min plutt innan hon ska sova<3

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Kan ju vara praktiskt om hon får det nu... jag kan upplysa dig om att jag hade ett rent helvete när jag åkte på vattkoppor, fy tusan =( Jag fick det när jag gick på gymnasiet... =(

2008-12-21 @ 23:28:25
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0