hosta..

Vaknad runt fyra tiden av världens hosta,tror jag hosta fram till 6 'suck' somanade sen en halvtimme innan det var dags igen.
Gick upp och sa hej då till älsklingen som var på väg till jobbet.
Efter ett snabbt toabesök kröp jag ner i sängen igen, men tack vare denna jävla hosta somnade jag inte förräns vid nio.....men jag har en snäll unge för hon sov en stund så jag oxå fick lite sömn :)
Tog mig ner på stan med Fanny en snabbis men som sagt denna hosta är JOBBIG!!
Men jag tycker synd om skitungen om hon bara ska vara inne!!
Så det var bara och bita ihop en stund.

I dag har vi klätt granen den vart toppen :)
Jätte fin faktiskt, har ju haft rött och guld förrut men i år vart det blått och silver :D


                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0