bättre :)

Nu äntligen börjar man känna sig bättre :) hostan är fortfarande för jävlig!!
Försöker komma in på min jobbprofil men internett sidan funkar ju inte *fan* måste ändra lite med min tillgänglighet vill ju inte få jobb på en dag som jag lagt mig tillgänglig på så jag måste ta bort den dagen!!


I morgon ska ja en snabbis till jobbet ska fixa deligation!! så jag får ge tanterna sin medicin :P
Sen bär det av till borlänge :) ÄNTLIGEN!!
ska dit och shoppa lite blir väl att åka med svärföräldrarna(mathias och fanny så klart).

Var till syrran en snabbis idag fy fan va fin deras nya lägenhet är :) JAG VILL OXÅ FLYTTA 'BUUUHHÄÄEE¨'


Nu ska jag göra lite mysigt med ljus å sånt ;D tills min underbara älskling kommer hem från jobbet :)

Kommentarer
Postat av: Skinkan84

Nää usch! Inte låter det som om du haft de nå roligt e hostan inte. Jag har ju haft tur än så länge och sluppit den....Men åkt på annan skit i stället....Jaja....Bara hoppas att man kan friskna i snart...

Kraaam

2008-12-10 @ 07:46:42
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0