vill sova!!!

Ja man kan undra när fanny äntligen ska börja sova??
A visst skulle det kanske gå bättre om man tränade in henne att sova i sin säng men jag har inte ork..........
Har sagt att hon får sova hos oss tills hon är 1.5 år.
E ju mycket lättare när man satt upp ett mål.

släpade mig upp ur sängen när jag insett att hon inte ville sova mer...
Så nu har jag skurat badrummet :) nu är det bara dammsugning och torka alla golven kvar.
Man vill ju ha fint i morgon när vi får hem folk :)

Blir väl att Fanny sover hos farmor och farfar som vanligt, men den här gången vill jag fan ha hem henne i skaplig tid!!
Det blir jämt mot kvällen :( va fan det är ju min unge :)
Å vill jag ha hem henne så är det så :P

Ska strax klämma i mig em macka( hatar verkligen att äta frukost)
älsklingen lär väl komma hem på lunch närsomhelst...

Sen efter tolv skulle mamma komma förbi en snabbis.

Kommentarer
Postat av: Skinkan84

Hejsan!

Visst ska det bli skönt att få komma iväg. Jag och Tobias behövde det!

Jasså så Fanny hon sover inte om nätterna elle? Usch så jobbigt.

Men tänk på det, att ju äldre fanny blir ju svårare kommer det att bli att få henne att sova i sin egen säng. Du kanske kan göra så att börja med att du nattar henne i eran säng, hon sommnar men vaknar upp i sin egen säng. Kanske? Bara ett förslag. Vill ju inte trampa dig på tårna. Det är ju din dotter, du vet ju va som är bäst för henne. =)

Va är det som händer i morgon då?

Kraaam

2008-08-28 @ 13:12:48
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0