vart inte som planerat!!

jag och älskling försökte ha myskväll me en skräckfilm massa godis å  tända ljus så klart...
Precis när vi sätter på filmen hör vi små tysta steg......... å in kommer en sömnig tjej .
Mathias tar henne i famnen springer in och lägger henne IGEN,Under tiden knölade ja massa godis så jag fan vart illamående)
Jaha nytt försök, vi hinner typ titta 10 minuter eller nått så kommer hon knatandes en gång till *suck*
Jag lägger mig i soffan så får hon ligga på min mage medans vi ser på filmen (som inte var allt för bra)
Kan medela att det inte var så där jätte bekvämt med en super varm unge på magen, syl vassa tånaglar som petar in i mina lår och sist men inte minst störande en bröstvårts massage, jädrans unge om hon kunde sova ibland!!

Ja så gick de me våran myskväll haha ;P
Nu sover hon iallafall...... få se hur länge....


god natt!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0