väntar........

Sitter här som sagt och väntar på att min mor ska höra av sig (vilket jag inte tror hon gör!) för och tala om att mormor är på väg.......visst fattar jag att hon vill träffa Fanny(eftersom hon aldrig gjort det) men eftersom hon ska på lassarettet så hade hon ju kunnat kommit hit efter det!!(lasarettet ligger ju på stan där jag bor)
Jag tycker det är onödigt att jag ska ta bussen hem till mamma  å träffa mormor där ja ja vi får väl se hur det blir...

Min söta syster har nu dumpat sin pojkvän Över telefon de tycker jag är nått av det fegaste man kan göra så syster jag är inte stolt över dig!!
självklart ska man göra slut om de inte finns nått kvar men man ska göra det öga mot öga (om det inte finns våld eller nått annat hemskt innblandat så klart)

I dag är det oxå gråmulet känns som det är höst fast det är de ju snart, helt sjukt att de redan är Augusti vart fan tog sommaren vägen??


Nu ska jag göra nå nytta haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0