trötter kan ja lova!!!

Försöker ringa min kära syster men hon vägrar ju svara......va fan millis slit dig från niklas en stund!!!
Mathias duschar och mitt bustroll ligger i sin säng och sover..jag ber jag ber jag ber att hon INTE vaknar.
Jag vill köpa mer fiskar men jag lär nog lugna mig måste kolla så inga fler döt först!!
Nu är det bara fyra dagar tills vi far till stocholm hade önskat att vi kunde varit där längre men vi har ju inte råd :(
Får åka runt jul igen :) tycker det är så mysigt att åka nånstans å bara sova på hotell.

Fan jag hade velat fixa min blogg men jag vet ju inte hur man gör *tröligt*

Är så stolt över min älskling som pluggar körkortsteorin hoppas han fixar det där körkortet snart, e ju så drygt att alltid förlita sig på andra om man ska nånstans ju :(


nice bajs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0