tisdag kväll...snart så ;D

Jaha redan kväll... den här dan har rullat på fort.
Jag har pysslat med Fannys bok (kort å sånt från första året och lite till) när jag väl börjat rullar tiden på haha...........upptäckte att det var två sidor jag inte är så nöjd med, måste göra om dom sen!

Älsklingen tycker att det alltid blir så stökigt å rörigt när jag sysslar me nått haha(de är ju han som får ta reda på det sen ) han är snäll min pojkvän :)

I dag när Fanny satt och läste en av sina böcker hörde jag henne säga voff voff voff Hon kollade på en hund sen sa hon mjjaaao ni kan ju gissa vad hon då tittade på hihi ;D hon är så duktig min lilla brud <3framsteg hela tiden, allt går i en hejdundrandes fart (vill stanna tiden lite) går så fort vill att hon är liten en stund till :P

Lungan känns lite bättre, man kan ju andra vad som felas hmm e rädd för att kontakta läkaren(gillar inte sjukhus å allt som hör därtill) hoppas på att det inte är nått!!

Nu ska jag natta min lilla ängel!!

PUZZ PUZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0