SUCK!!!!!!

jaha...läkaren ringde nyss dom har tydligen fått svar på nå prover( men inte alla) å det visade att jag hade antikroppar eller nått som gör att jag kan få nya proppar *suck* man har verkligen tur med allt ggrrrgrrr så nu är det bara å käka varan ett halv år till å massa prover i månaden *trodde jag skulle slippa dessa jävla sprutor!!!!!!
så om ett halv år tar dom nya prover för att kolla om antikropparna försvunnit :( men med min tur får jag nog vänja mig vid tanken på att  jag kommer tillbringa mycket tid på sjukan.......... hela livet kanske :(

fan man blir ju rädd!!!
vill inte ha nya proppar man kan ju dö.....
..

Å en annan dryg sak är ju att jag inte kan ha nå skydd mot graviditet , det enda jag kan använda är typ spiral å det vill jag inte ha!!!! så det får bli kondom ett halv år till fan vill ju inte det!!! hatar det där jävla gummit, man kan ju aldrig ha sex spontant utan detta jävla störande moment FAN FAN FAN
Ska kolla upp om det inte finns nått annat....

ja ja de är som det är :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0