söndag 11.48

japp nu sitter jag här och väntar på min far å systeryster, jag och och fanny ska med dom till citygross.
Mathias ligger och sover.
Fredagen var väl så där vi va inte så många men det gjorde inget :P
Det var bara det att jag hade tappat festarsuget....det gjorde även maddis å älsklingen,så det vart lite segt ett tag.

Vi tog oss till marres och där var väl den yngsta 40 bast haha fy fan inge kul å gå dit längre!!
Finns typ ingenstans att gå i den här stan längre .(
                                                   *saknar engelbrekt som fan*

Robert vart så jävla full å han ser ju bara för rolig ut med alla sina miner lite lik mr Bean faktiskt haha Ne då ;P
Vi bestämde oss för att knata vidare , så nästa anhalt vart engelska pubben.
Var inte så mycket folk men det var fan skojigare där :D Älskling kom igång haha ja å maddis skratta som fan åt Raija...

Ne nu kom far min så ja lär väl äta så vi kan åka!!

PUZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0