Soliga härliga söndag!!

Har varit vaken sen nio typ, jag gick upp med fanny så får Mathias sova ut ordentligt!!
Är så skönt nu när vi turas om att gå upp med bustrollet, förut var det jag som gick upp jämt *jobbigt* att aldrig få sova.
Jag har precis fått på en köttgryta som står och små kokar på plattan, luktar gudomligt gott :)
När det stått en stund ska jag göra iordning allt så det blir dillkött *smaskens*.
Snart ska jag väcka älsklingen för klockan närmar sig tolv, vi tänkte traska upp till gruvan så vi får röra på oss haha ett måste för oss båda då vi lagt på oss några kilo förmycket!!

Blir ju så när man ska mysa me snask å en bra film lite för ofta ;)


sen när vi promenixat klart e det bara och gå hem å sätta på potatis till maten(så skönt att man förberett dillköttet på morgonen)

ne nu ska jag klä Fanny och tvätta av henne då hon har fil runt hela munnen och rinnandes efter hela magen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0