slitsam söndag haha ;P

Jaha i dag var det grått och mulet ute lite skönt faktiskt :D
Passade på att städa, göra massa mat åt min gosunge och tvätta (fast tvätten  skötte mathias)
Älsklingen är så jädrans nöjd me sin tv håller på å kopplar in högtalare eller nått haha :D

I morgon kommer syster Isa hit å sover känns lite konstigt me tanke på att vi inte har så mycket kontakt, men kul ska de bli :D hoppas ju på att de en dag blir som de ska ....

Fanny va trölig hela kvällen i går  oxå......... håller tummarna att hon sover i dag vill ju vara ifred en stund :P


Hon har varit jätte gnällig å lös i magen i dag, vet inte hur många blöjor jag bytt......................... och stjärten är jätte röd.
Stackars liten :(


Ska kanske träffa mormor i morgon fast jag vet inte, hon är tydligen sur för att jag tycker dom kan komma hit istället......
Hon har inte hört av sig men gör hon de åker jag till mamma lika bra att göra som dom vill annars blir de bara massa snack :(
men jag lovar detta är sista gången jag ställer upp vill dom nått är det faktiskt upp till dom oxå!!!

Nu ska jag läsa så klart.... haha är nu på bok 11.....bara 36 böcker kvar...

Puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0