sjukan!!!

Klockan  elva ringe dom från sjukan och sa att jag  genast måste komma dit och ta prov(så dom vet hur mycket medicin dom ska ordinera åt mig) *ja det är ju lätt när man inte har bil å en liten unge å ta hand om......ringde min mor......hon svarade mig att hon å kiffen kunde komma ner och ta fanny.
Men va fan det var ju inte det som var problemet utan hur fan skulle jag ta mig dit???
men mamma erbjöd sig inte att köra upp mig.....

jag vart förbannad och slängde på luren!!!
Efter en stund ringde mossan upp och sa att dom skulle köra mig.

provet gick bra dom tog stick i fingret :D
En sköterska kom ut å snacka lite med fanny, hon kände igen min lilla busunge sen sist vi var där .

ja nu ska jag börja göra mig i ordnig och äta frukost....klockan är ett men jag hann ju inte det förrut.
Sen på eftermiddagen ringer dom å talar om hur medicinen ska ätas.

puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0