sjukan nästa.......................

Ja då har man klivit upp..
Är svinhungrig men får ju inte äta, måste ju vara fastandes eftersomjag ska till sjukan å  dom ska ta prover på mig.
Såg att kampfiskhanen å en av honen fått lite av stjärtarna borttuggade :(
Har sovit jätte dåligt i natt Fanny har knölat som fan*suck*

Nu är det inte lånht kvar...måste snart ta tag i det här och börja jobba!!!
FAn va jag kommer sakna min skrutt :( men så är livet, tänkte inte jobba så himla mycket typ 7-9 dagar i månaden, skulle få in det dubbla i pengar mot va jag har nu....... vi vill ju ha Fanny hemma till nästa sommar-höst nångång(minst) så vi får pussla ihop det lite om de ska funka...jag jobbar när matti är hemma å så.
Men det ska nog gå :D


Ne ska klä mig nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0