ruggig lördag.........

I dag är det verkligen mysväder, regn  och rusk!!
Vi tog oss en liten promenad till rusta för  å köpa skurhink den vi hade gick ju sönder.....

Nu sitter jag bara och inväntar kvällen, ska tända ljus å mysa ner mig i soffan med ett  täcke lite gott och äta å min bok så klart haha
Jag hoppas Fanny sover iväll var ju ett tag sen hon gjorde det, ja lägger henne vid 8-tiden hon sover då typ en timme sen är hon uppe igen, igår när hon vaknat för tredje gången la ja mig i sängen med henne tog ca 1.5 timme att få henne och sova.....
Det är ju så trökigt man behöver ju faktiskt en stund för sig själv oxå :)

Fan jag mår lite komstigt idag känner mig yr och svimfärdig fattar inte vad som är fel???

Ne nu ska jag glo på tv en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0