regn!!!!!

                                

jaha i dag har det inte hänt mycket..... gick ner på stan en vända,köpte en till pansarmal som fick namnet prips(den andra heter Bira)
När vi var på väg hem började det regna som fan!!!
Fanny skuttade omkring i vattenpölarna hade jätte skoj (det tyckte ju dock inte jag haha)
När vi kom upp släppte vi i Prips, en stund senare skulle jag kolla om jag såg han...hmm han är spårlöst försvunnen jag å matti försöker hitta honom men ej.
Bestämmer oss för att göra rent hela akvariet ifall han dött........ (så vi kunde hitta han)
Typ när vi fått bort alla fiskar stenar å vatten hittar vi honom Levandes han måste ha fastnat under en sten eller nått den fan, jaja nu är det då rent ;D
Såg bara ett yngel så dom andra är nog uppätna......

I morgon ska ja till lassarettet tidigt på morgonen(måste vara fastandes) å ta prover för å se om jag har tendens att få proppar, om så är fallet måste jag äta medicin hela livet å gå på kontroller flera gånger i månaden.


nu ska jag käka puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0