mystisdag :D

Tycker det är så mysigt när det är så här grådassigt ute; fast bara några dagar sen tröttnar jag å vill ha massa sol!!
Har en broccoligratäng i ugnen så snart blir det att kasta i sig lite mat.
Fanny springer omkring med våran kylväska på axeln haha jädrans busunge!!
Mathias jobbar men slutar strax, längtar tills ikväll(hoppas fanny sover) så jag och älskling kan mysa framför nån bra rulle :D
Tidigare i dag traska jag, Isa och Fanny ner på stan.... där mötte vi upp Millis,Moa,Lina och Niklas vi skulle sätta småsystrarna på bussen.

I dag fick fanny tid till tandläkaren, fan va stor hon blivit min lilla bus bebis............. tiden går så jävla fort jag blir fan mörkrädd!!


Nu är det bara nio dagar kvar tills vi far till stockholm *längtar* så skönt å få komma iväg en sväng!!


Tjoflöjt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0