kvällning...

Ja de vart ju som jag trodde ingen mormor hörde av sig....ja ja hon får väl skylla sig själv!!
Sitter och väntar på att pizzan ska bli klar, japp jag har gjort hemme gjord pizza :) e ju så jävla gott, godare än att beställa!!

Fick brev i dag de var från sjukhuset...fick tid till blodproppsutredningen, jag fick välja själv när jag ska dit vill ju ha Mathias med mig... så det var bra!!
Jag hatar sjukhus å allt däromkring!!!

De har gått super bra me Syster Isa så kul att hon vill sova här...fast jag förstår ju att de är Fanny hon vill träffa å inte mig haha ;D


Ne nu ska jag svulla pizza älsklingen kommer väl hem snart från jobbet.


Puzz puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0