Kalas!!!!!

I dag fyller min söta bror Niklas elva år :D

                så GRATTIS brorsan älskar dig!!!


Vi har varit på kalas så klart å firat honom......vart massa smaskens å tugga i sig.
Tyckte att min syster va bra tråkig för dom gick (när vi kom) hem till Hennes killes mammma för att äta...va fan de kunde dom gjort en annan dag!!! Niklas fyller ju bara en gång om året eller??

Nu är Mathias ute och letar efter en grillpotatis-salld som jag älskar de är helt sjukt för den finns ingenstans :( tur man har snäll kille :)
 vi tänkte äta lax å potatissallad som jag hoppas den finns!!!

Han ska även svänga förbi hos sin syster och hämta ett akvarium...... till våra fiskar
Idag har Fanny inte sovit nånting så jag ber att hon sover hela kvällen (men det lär hon ju inte göra
Jag fattar inte hur hon orkar vara vaken jämt..... hon går upp tidigt ,lägger sig sent, vaknar oftast flera gånger varje natt  och sover typ middag 20minuter om dan *suck* hoppas hon börjar sova snart!!

Nu skicka älskling att de inte finns sån potatissallad *snyft*  han ska kolla på sista stället men där finns den inte i orginal men de får väl duga :P

Ne nu ska ja ros mitt bsrn... PUZZ PUZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0