Jiiiiiihhooo så gla ja är :D

Fanny säger äntligen Mamma, som jag har längtat efter dom orden!!
Nu springer hon runt och säger mamma hela tiden....så snart tröttnar jag väl haha........ nä då.
Niklas kom nyss ner vi tänkte traska ner på stan, men just nu står regnet som spön i backen :( typiskt.

Har nu gett Fanny mjölkfri mat i tre dagar, det ser lovande ut hon är inte lika lös längre, men man lär ju köra några dagar till.
Sen lär jag ta några dagar då hon får massa mjölkprodukter, blir hon dålig igen vet vi ju va som felas.

 Men fy fan va det regnar måste stänga fönstrerna för det regnar ju in.

Nu är det bara tre dagar innan vi fra ska bli så jävla skönt å slippa den här stan kan jag lova :D
planerna är ju att gå på grönalund men blir det dåligt väder gör det inget, då kan man lyxa på nån mysig restyrang eller nått finns massa saker att göra.

ne nu ska trycka i mig lite sallad

puzz puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0