ganska utvilad :D

i natt har fanny inte varit överdrivet knölig :) och vi klev upp typ halv tio, så lite utvilad känner jag mig... underbart!!!
Ljust nu känner jag mig inte jätte festar sugen haha men det blir skönt att vara barnledig några timmar.
Drick nått gott och röka en cigg.

Ja vet att det INTE är bra för mig att röka pga propparna men det är bara när jag dricker som jag fuskar!!!

(å det e ju inte ofta jag dricker)

hade velat gjort mig i ordning men jag kan inte :( har inget balsam hemma....älsklingen kommer med det på lunchen ( sen jag blekte håret måste jag ha balsam annars går det inte att borsta)

Kommentarer
Postat av: Skinkan84

Jasså...Va trevligt! =) Vilka är det som drillar in med sina nyllor då? Några kändisar? Hehe.



Puss

2008-08-29 @ 11:07:53
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0